ıllıllı вαx тσяηαĐσ ıllıllı

کار های این ıllıllı Bax ıllıllı به صورت بروز قرار میگیرد. ما را در تلگرام دنبال کنید : telegram.me/tornadobax

ıllıllı вαx тσяηαĐσ ıllıllı

کار های این ıllıllı Bax ıllıllı به صورت بروز قرار میگیرد. ما را در تلگرام دنبال کنید : telegram.me/tornadobax

ıllıllı тσяηαĐσ ıllıllı
_________________________________
ℓεαĐεя :
яs : яιηgσ
_________________________________
پلیر های فیکس :
ıllıllı Đεαтнsтσякε : αмιя ғυcкεя ıllıllı
ıllıllı вσүs : т0ρ s3cяεт ıllıllı
ıllıllı вαвαк : cαмρεя : αяεs ıllıllı
ıllıllı яs : яιηgσ ıllıllı
_________________________________
ما را در تلگرام دنبال کنید : telegram.me/tornadobax
بوت ما در تلگرام : telegram.me/tornadobaxbot

بایگانی

اموزش کانفیگ کردن سرور کانتر استریک سورس v34

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ق.ظ

سلام دوستان

امروز می خوام اموزش ساخت سرور کامل کانتر سورس ورژن ۳۴ همونی که ایرانی ها بازی می کنند به صورت فیلم اموزشی به شما یاد بدم.

فیلم قسمت قسمت هست.

قسمت اول 

قسمت دوم 

قسمت سوم

بخش بعدی بزودی


فایل سرور کامل 

part 01

part 02

رمز فایل : csportal.ir


پلاگین و پلاگین لودر ها :


متا مود اخرین ورژن هماهنگ شده با sercds v34

socket 3.0.1

sdk hooks 2.2 برای css v34l

smlib_0.11 برای srcds v34

پک کامل سورس مد و متا مود و پلاگین های امنیتی و بهینه ساز { دارای تمام پلاگین های بالا }

پچ عوض کردن کرک سرور ( بزودی همراه با اموزش بعدی )


دوستان برای در یافت پلاگین های سورس مود میتونید به ادرس زیر برید و روش کامپایل و نصب پلاگین هم که دوستم در بالا گفت.

sourcemod.net

فایل کانفیگ خود هم 40 تومن میفروشم با xiligame مو نمیزنه فقط vps به خودتون مربوطه.


راستی اون توضیح بالا کامل نیس میتونید از اینجا سرورتون رو بسازید (خودم امتحان کردم)

روش شفاهی:

اول فایل زیر را دانلود کنید

دریافت
حجم: 16.5 مگابایت

فایل ها و فولدر ها را در محل نصب بازی کپی پیست کنید .

همانند فیلم ر محل در محل نصب بازی فایل notepad ایجاد کنید و درون آن عبارت زیر را بنویسید :

Start srcds -console -game cstrike -maxplayers 12 +map de_dust2_ice -port 25000

میتوانید map و maxplayers را تغییر دهید همچنین  portرا.

فایل را با فرمت .cmd  ذخیره کنید.

حال بروید به پوشه \cstrike\cfg  فایل server.cfg  را پیدا کنید اگر وجود نداشت یک فایل notepad  ایجاد کنید و درون آن عبارات زیر را بنویسید (فقط عبارات انگلیسی):

   بجای  سرور نام، اسم دلخواه سرور را بنویسیدhostname "server name"   

  بجای پسورد یک پسورد قوی قرار دهید  rcon_password "password"  

sv_cheats "0"

sv_pure "0"

  پول هنگام شروع بازیmp_startmoney "1000"

 وقت فریز بودنmp_freezetime "0"

mp_flashlight "1"

sv_alltalk "1"

فایل را با فرمت .cfg و با نام Server  ذخیره کنید.



حالا سرور شما تا اندازه ای اماده است فقط مانده پلاگین ها و متا مود و سورس مود.

فایل ها در بالا قرار دارند ان ها را دانلود کنید.(متامود و سوورس مود)

اول حتما فولدر addons متامود را  را در /cstrike/ قرار دهید و بعد فایل ها و فولدر های سورس مد را در پوشه /cstrike/ قرار دهید (ترتیب مهم است)

حالا پلاگین های socket،sdk hooks،slimb_011 را از بالا دانلود کنید.

اول فایل ها و فولدر های socket ، sdk hook را در /cstrike/  کپی کنید و بعد فایل ها و فولدر های slimb_011  را در /cstrike/addons/ sourcemod/ بریزید

حالا بروید به /cstrike/addons/ sourcemod/ scripting/ و فایل compile.exe  را پیدا کنید و روی آن راست کلیک کرده گزینه ی run as admini… را انتخاب کنید و صبر کنید تا پلاگین ها نصب شوند وحالا فایل زیر را دانلود کنید و در مسیر :

دریافت
حجم: 1.57 مگابایت

/cstrike/ قرار دهید حالا دوباره به مسیر زیر بروید:

/cstrike/addons/ sourcemod/ scripting/ و فایل compile.exe  را پیدا کنید و روی آن راست کلیک کرده گزینه ی run as admini… را انتخاب کنید و صبر کنید تا پلاگین ها نصب شوند.



حال سرور شما اماده است. برای پیدا کردن ای سرورتان به روش زیر عمل کنید:

وارد بازی شوید گزینه ی create server سپس start را انتخاب کنید. هنگامی که وارد بازی شدید کنسول را باز کنید حال در سمت راست بالای صفحه نوشته هایی میبینید :

Server 'xxx.x.x.x:aaaaa'     x"" همان ادرس شما هستند و "a" همان port شماست که در قست های اول ساخت سرور ان را انتخاب کردید مثال:

127.0.0.1:aaaaa ان عددی که در بالای سمت راست کنسول دیدید تا ":" ای پی سرور شماست بقیه ای پی شماست و بقیه ای پی همان پورت شماست.

ای پی سرور من : 127.0.0.1:22050 که فقط  از چهارشنبه تاجمعه بعد از ظهر فعال است .


نکته: اگر سرورتان پیدانشد کنسول را باز کنید و عبارت زیر را تایپ کنید.

Connect "IP Server"

بجای ای پی سرور ، ای پی خودتان را وارد کنید و enter  را بزنید تمام

شما میتوانید ای پی هایتان را به ما معرفی کنید تا در سایت قرار گیرند.

       اسم سرور خودم :  [V:34] Dragon Box (Balooch)

       ای پی سرور خودم: 127.0.0.1:22050

       زمان های فعال بودن: از بعد از ظهر چهارشنبه تا جمعه بعد از ظهر فعال است.

    لیست ادمین ها : amir & ali

نظرات  (۱۷)

اقا میشه شما واسم تا 150 هزارتومان سرور باز کنین و من پول را پرداخت کنم.ممنون میشم اگه باز کنین.
پاسخ:
اقا عرشیا اگه میشه یه شماره تماس بدید ممنون میشم سرور هم برات ران میکنم
سلام دوست عزیز کانفینگ زیلی گیم و ننٔون گیم و زولا گیم حدوده ۴۰ .۵۰ تومن می گشتم میفروشین ؟
داش وقتی سرور نصب میکنم دیگه کانتر نمیاد بالا ارور میده لطفا کمک کنید
ﺳﻼﻡ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻮ ﺑﺪﻩ ﻣﻴﺨﻭاﻡ ﺑﺨﺮﻡ 09103461061
بابا اینطوری ران کنین که سرور پر از باگ میشه در صمن کانفینگ سرور که شما آموزشش دادین ناقصه بعدش server.cfg هم کداش ناقصن بابا مردم رو اسکل کردین؟؟؟


آموزشتون کپی هست.

درضمن کانفینگی که شما 40 تمن میفروشی سایت های خارجی رایگان برا دانلود گذاشته :/

اسم شرکتتون چیه؟ شرکتی که باهاش سرور میدین بیرون.


درضمن آنتی چیت سرور کجا رفت وسط تو آموزش نبود که:|

یاعلی
من یک وی پی اس تهیه کردم میخواستم بدانم ایا برام کیتونید سرور ران کنید پولش را پرداخت کنم.؟با نان استیم بن و اسکین ادمینی ای دی تلگرام @mir_asa
با سلام
دوستان هر کی وی پی اس ویندوز میخواد من ارائه میدهم به آی دی زیر در تلگرام پیام دهید :
NiceHosting
سلام ، من شنیدم واسه انلاین بازی کردن تو سرور باید vps داشته باشی ، وی پی اس رو باید چجوری به بازی بدیم؟؟؟ (من با vps اشنایی ندارم)
این سرور اماده هایی که واسه دانلود گزاشتین قضیشون چیه؟؟؟
اخه حجمشون هم خیلی زیاده ، یه توضیح راجبش بدید ممنون میشم.
من همه کارا رو انجام دادم بعدش بازی دیگه باز نمیشه . این ارور رو میده : Steamstartup failed: steamstartup (0xf,0x0019e0dc) failed with error 108 the local steam service is not running . .. چیکار کنم؟!


من چند تا سرور ران کرده بودم چند هفته پیش کی وی پی اس داره موفدی ران میکنم بگه به جمیل من nimanimanimaheidari@gmail.com

1_سلام من کارایی که گفتید کردم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد

2_پلاگین هایی که گذاشتید کار نمیکنن

3_چجوری تو سرور خودم خودمو ادمین کنم؟

وقتی داخل بازی میرم هیچ ای پی نمیاره

سلام کد فایل تمام  سرس مود متا مود و پلاگین های امنیتی رو لطفا به من بدهید

سلام داداش فیلمایی که قسمت قسمت گذاشتی برا من که نمیاره ارور 503 می ده قضیه چیه

۲۷ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۴۵ عرفان براتی

سلام.
بنده میخواستم برام یه کانفینگ جدا با همه چی یعنی فول فول فول برام بسازین منم پولشو پزرداخت کنم البته vps که با خودمه ولی کانفینگی که میخوام میخوامفول باشه همه چی داشته باشه .


برام نمیاسازین؟
 

سلام وقت ادمین سایت بخیر لطفا کانفیک رو برام بفرستید هذینه هم داده میشه

لطفابه 09934682562 تو واتساپ پیام بدید یابه این شماره پام بدید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی